SU-0074

Játék a betűkkel, számokkal (C64-en)

A programcsomagot elsősorban 1-2. osztályosoknak javasoljuk, bár a 3. osztályban is szívesen játszanak vele.

Mindegyik program nagy, színes ábrákkal segíti a feladatok megoldását.

ÖSSZEADÁS 1.: Három dobozba kell számokat gyűjteni.

ÖSSZEADÁS 2.: A mozgásba induló számok közül kell hármat megállítani úgy, hogy azok összeadva meghatározott végeredményt adjanak.

KIVONÁS 1.: A képernyőn egy vár látható, csukott ablakokkal. A képernyő alján megjelenő kivonási műveletet kell megoldani, s az eredményt "eltalálni" a lepottyanó golyóval. A jól elvégzett számolások esetén a vár ablakai sorban kinyílnak.

SZOROZ 1.: Játékos program a szorzótábla gyakorlására - a játékost egy robot figyeli a képernyő közepén.

OSZTÁS 1.: A megadott bennfoglalási művelet eredményét kell eltalálni a képernyőn mozgó számok közül.

JÁTÉK A BETŰKKEL: A képernyő legfelső sorában megjelenő három szó közül kell kirakni egyet a megadott betűkből. A betűk kiválasztásához csak a számbillentyűket kell ismerni!

A programok ötletesek, kedvesek - a tanulók szeretnek dolgozni velük.

Érdemes használni ott, ahol ezek a számítógépek még működőképesek.

A programcsomag rövid módszertani leírással kerül forgalomba egy lemezen.

Iskolánként a 2. és további példányok árából árkedvezmény - kérjen árajánlatot.

Referencia:

Károlyi István 12 Évfolyamos Gimnázium (1041 Bp. Erzsébet u. 69.)

A leírás készült: 2002. június 24.